Ratuj Głuszca
lemoniada

Agencja marketingowa Momentum Madrid zainstalowała w 18 miejscach w Hiszpanii inteligentne automaty z napojami, które przy wzrastającej temperaturze dają zniżki na napój Limon & Nada.

Automaty znajdują się głównie w parkach wodnych i w pobliżu atrakcji turystycznych. Mają działać od lipca do września. Na wyświetlaczu przez cały czas widnieją aktualna temperatura i rabat. Zakresy temperatury i związane z nimi ceny ustala się w punkcie sprzedaży, dlatego są one specyficzne dla poszczególnych maszyn, zamierzenie było jednak takie, aby przy każdym „kroku” temperaturowym zaproponować klientom ok. 30-proc. zniżkę. W ten sposób przy temperaturze do 25 st. Celsjusza za 330-ml puszkę trzeba by np. zapłacić 2 euro, kiedy słupek rtęci pokaże 26-29°C – 1,4 euro, a przy upałach powyżej 30°C już tylko euro.

Stworzeniem oprogramowania zajęła się firma Varadero Software Factory. Automaty są podłączone do sieci teleinformatycznej, z której otrzymują informacje o lokalnej temperaturze i polecenie odpowiedniej zmiany ceny.

Źródło: kopalniawiedzy.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.