Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Grey Vancouver, studio reklamowo-PR-owe z Kanady, zaprojektowało dla swojego klienta – muzycznej firmy producenckiej GGRP Sound, ciekawą okładkę płyty. Tekturowe opakowanie można z łatwością przekształcić w gramofon. Na brzegu falistego kartonu przyklejono igłę. Wystarczy więc odpowiednio rozłożyć pudełko, aby poruszając ołówkiem, odtworzyć singiel z prędkością 45 obrotów na minutę. W uproszczonej wersji adaptera na wyposażeniu nie ma głośników. Igła przenosi po prostu drgania na ustawioną pionowo tekturę. O dziwo, jakość dźwięku jest całkiem dobra.

 

Griffiths, Gibson and Ramsay Productions (GGRP) już od kwietnia zeszłego roku rozsyłało oryginalny materiał promocyjny do kanadyjskich i amerykańskich agencji reklamowych. Spotkał się on ze sporym zainteresowaniem i ciepłym przyjęciem, zwłaszcza że na winylu nagrano opowiadanie dla dzieci pt. A town that found its sound. Geoff Dawson, zastępca dyrektora Grey Vancouver, opowiada, że przed opracowaniem ostatecznej wersji kartonowego gramofonu wypróbowano wiele materiałów i rozwiązań. Istnieje wiele analogii między GGRP i winylem. I firma, i płyta mają długą historię, wahania w popularności, reprezentują także prawdziwą kreatywność w dziedzinie dźwięku.

 

Źródło: kopalniawiedzy.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.