Ratuj Głuszca
ideapadyoga

Zdaniem firmy analitycznej Parks Associates wkrótce na tabletach zagoszczą takie reklamy, jakie znamy z telewizji. Z badań firmy wynika, że już niemal 20% interesujących się technologią Amerykanów korzysta z tabletów w czasie oglądania telewizji.

Gdy akcja filmu rozwija się powoli lub gdy właśnie wyświetlane są reklamy, osoby te sprawdzają na tabletach program telewizyjny i informacje na temat różnych pozycji. Rosnąca liczba takich konsumentów to łakomy kąsek dla reklamodawców. Tym bardziej, że im więcej osób będzie korzystało z tabletów przy okazji używania telewizji tym lepiej można będzie dobrać reklamy pod kątem zainteresowań konkretnej osoby.

Bazująca na preferencjach technika dobierania reklam jest nazywana przez jej przeciwników i obrońców prywatności „ad stalking“. Jednak, jak się okazuje, aż 33% amerykańskich użytkowników internetu i telewizji nie ma nic przeciwko takiemu sposobowi dobierania wyświetlanych im reklam.

Źródło: kopalniawiedzy.pl

Jeden komentarz :) w artykule: ”Telewizyjne reklamy trafią na tablety?”

  1. MARIUSZ pisze:

    WYDAJE MI SIĘ ŻE NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM BYŁO BY ZWIĘKSZENIE LICZBY REKLAM W SIECI W ZAMIAN ZA DARMOWY INTERNET.

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.