Ratuj Głuszca
Premiery gier jak filmy

Czasy się zmieniają, gry przypominają coraz bardziej filmy zarówno pod względem realizmu, fabuły, akcji jak i budżetów jakie są przeznaczane na ich tworzenie. Najlepszym przykładem tej tezy mogą być premiery 2 wyśmienitych gier, Battlefield 3 oraz Call of Duty 3. O ile same gry są wyśmienite o tyle ich zapowiedzi (trailery) są równie świetne i powalają rozmachem.

Battlefield 3

W tym trailerze producenci postanowili połączyć prawdziwe manewry żołnierzy na polu bitwy z z ujęciami z gry aby pokazać jak bardzo realistyczny jest Battlefield 3.

Tutaj dla odmiany przy promocji gry w telewizji posłużono się jednym z największych i najbardziej popularnych raperów z USA – Jay-Z, który użyczył swojego hitu – 99 problems.

 

Call of Duty 3

Ten trailer gry promowany jest przez Samuela Worthingtona, którego znacie przede wszystkim z takich produkcji jak Avatar, Terminator: Ocalenie oraz Starcie tytanów.  Odgrywa on rolę weterana, którego zadaniem jest wyszkolenie żółtodzioba – Jonaha Hilla.

PW

Jeden komentarz :) w artykule: ”Tak się teraz reklamuje gry”

  1. cvlntyw pisze:

    cvlntyw…

    You have one of the best web-sites…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.