Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Najłatwiejszy sposób na wydłużenie czasu pracy bez przestojów i zwiększenie wydajności firmy (Usługi HP Care Pack).hp care pack Łatwa i elastyczna pomoc techniczna do infrastruktury IT

Sukces firmy zależy w dużej mierze od bliskiego kontaktu z klientami i rozbudowanej sieci dostawców. Potrzeba do tego niezawodnych systemów informatycznych — wydajnego środowiska komputerowego, które działa nieprzerwanie i umożliwia skoncentrowanie się na podstawowych procesach biznesowych. Polecamy usługi HP Care Pack — zapewniające niezakłóconą pracę.

Pakiety serwisowe HP Care Pack to najprostszy sposób na wydłużenie czasu pracy bez przestojów i zwiększenie wydajności produktów HP i firm partnerskich. Usługi pomocy technicznej, które można w niezwykle prosty sposób kupić i wdrożyć, zapewniają wszystko, czego poszukują klienci — szeroki zakres, globalną spójność i wysoką jakość. HP Care Pack to 22 standardowe usługi. Wszystkie zostały sprawdzone i są dostarczane przez największą na świecie firmę świadczącą usługi pomocy technicznej do infrastruktury. Szeroka oferta obejmuje serwis gwarancyjny, usługi prewencyjne o znaczeniu strategicznym oraz usługi wdrożeniowe i edukacyjne związane z całą infrastrukturą informatyczną.

Ponadto zapewniamy pomoc techniczną do wszystkich elementów, które działają w środowisku klienta, między innymi serwerów UNIX®, Linux® i Windows®, a także produktów mobilnych, urządzeń sieciowych, komputerów biurkowych, drukarek, pamięci masowej i oprogramowania do zarządzania. Bez względu na to, jakiej pomocy technicznej potrzebujesz, rezultat zawsze będzie satysfakcjonujący: wyższa wydajność pracowników, ograniczenie czasu kosztownych przestojów oraz przedsiębiorstwo adaptacyjne, w którym działy biznesowe i IT współpracują, aby czerpać korzyści z wprowadzanych zmian.

Pomoc techniczna do systemów informatycznych to kompleksowy zakres, globalna spójność i wysoka jakość usług. Usługi HP Care Pack gwarantują nieprzerwaną pracę.

Nowy standard jakości usług informatycznych

Wysoka jakość usług: HP posiada bogatą, kompleksową ofertę pomocy technicznej oraz nowatorskie procesy i narzędzia umożliwiające świadczenie usług w tym zakresie. Wszystkie usługi są wykonywane przez doświadczonych specjalistów.

Usługi o znaczeniu krytycznym: Jeśli chodzi o świadczenie prewencyjnych usług o znaczeniu krytycznym w zakresie infrastruktury, HP nie ma konkurencji. Gwarantujemy wysoki poziom dostępności, wydajności i bezpieczeństwa.

Zakres oferty: Elastyczna oferta — od ekonomicznej pomocy technicznej do produktów, po niestandardowe usługi dodatkowe — zapewnia obsługę najszerszej w branży gamy produktów.

Usługi w środowisku heterogenicznym: Jesteśmy liderem w dziedzinie obsługi otwartych środowisk informatycznych, w których działają rozwiązania techniczne opracowane przez wielu producentów.

Globalny zasięg: Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie obsługi międzynarodowych korporacji; mamy rozległą infrastrukturę pomocy technicznej, spójne procesy biznesowe i jedną z największych w branży sieć partnerów.

Usługi ekspertów, które umożliwiają skoncentrowanie się na działalności biznesowej.

Specjaliści HP ds. pomocy technicznej pomagają rozwiązywać problemy związane z całą infrastrukturą informatyczną i są dostępni pod jednym telefonem kontaktowym — pozwala to zwiększyć wydajność personelu.

Sieć 38 000 specjalistów HP ds. usług w ponad 160 krajach zapewni spójną i niezawodną pomoc techniczną oraz ułatwi wybór optymalnego poziomu usług niezbędnego do zarządzania posiadanym środowiskiem. Ponadto HP łączy osobiste usługi najwyższej jakości z nowatorskimi technologiami elektronicznej pomocy technicznej.

HP utworzyło sieć liczącą ponad 70 000 partnerów usługowych, którzy zwiększają zasięg dostępnych usług ekspertów. Zespół certyfikowanych przez HP partnerów ds. sprzedaży i realizacji usług HP Care Pack zapewnia klientom jeszcze większe korzyści. „Usługi Care Pack świadczone przez partnerów zapewniają klientom poczucie komfortu, że są obsługiwani przez specjalistów znających ich potrzeby i pracujących dla firmy będącej na liście Fortune 100, która może zagwarantować dostępność produktów w odpowiednim czasie”. (Jerry Fanning, prezes i dyrektor generalny firmy CPR)

Pakiety serwisowe HP Care Pack to istotny składnik oferty usług HP. Nasza specjalistyczna wiedza na temat systemów o strategicznym znaczeniu, obejmująca wiele technologii, prewencyjne procesy oraz podejście oparte na współpracy, pozwala znacznie zwiększyć dostępność ciągle zmieniającego się środowiska informatycznego.

Poziomy usług dostosowane do konkretnych wymagań

Obecnie od działów informatycznych wymaga się szybkiego zwrotu z inwestycji. Aby go osiągnąć, muszą mieć możliwość szybkiego i efektywnego wdrażania rozwiązań IT oraz usprawniania skojarzonych z nimi procesów i procedur. HP oferuje skalowalne, indywidualnie dostosowywane, prewencyjne i reakcyjne usługi pomocy technicznej, które spełnią konkretne wymagania biznesowe.

Usługa Critical: Pakiet ten obejmuje zarówno usługi prewencyjne, jak i reakcyjne, które zwiększają wydajność i dostępność środowiska o strategicznym znaczeniu dla firmy poprzez zastosowanie sprawdzonych procesów, najlepszych procedur oraz najlepszych technologii serwisowych. Żaden inny producent nie spełnia wymagań naszego standardowego zobowiązania do rozwiązania problemu*. Poza realizacją pilnych usług reakcyjnych, członkowie naszego zespołu raz na kwartał odbywają spotkania z klientem, aby omówić potencjalne obszary do udoskonalenia, np. dostępność, zarządzanie pojemnością, planowanie zmian i bezpieczeństwo w całym środowisku informatycznym. Usługi są świadczone przez konsultanta klienta ds. pomocy technicznej, który jest przedstawicielem HP i główną osobą kontaktową do spraw technicznych.

Usługa Proactive 24: Prewencyjna i reakcyjna pomoc techniczna do sprzętu i oprogramowania, zapewniająca doradztwo i pomoc w zakresie infrastruktury informatycznej klienta. Współpraca pomiędzy HP a personelem informatycznym klienta odbywa się za pośrednictwem konsultanta klienta ds. pomocy technicznej HP, który proponuje zmiany zwiększające wydajność i dostępność, a także monitoruje bieżące operacje.

Usługi Support Plus/Support Plus 24: Pakiet ten pozwala rozwiązywać problemy związane ze sprzętem i oprogramowaniem za pomocą odpowiedniego zestawu usług. W razie konieczności mogą zostać przeprowadzone aktualizacje oprogramowania.

* Podlega określonym warunkom.

Proactive Select
Usługa Proactive Select zapewnia specjalistyczną wiedzę techniczną i najlepsze procedury, które skrócą czas uzyskania zwrotu z inwestycji w technologię. Dostępne usługi prewencyjne obejmują wiele rozwiązań technicznych i procesów oraz oferują elastyczną i ekonomiczną możliwość zakupu rozwiązań dostosowanych do określonego środowiska i sytuacji. Dzięki usługom Proactive Select klienci mogą w dowolny sposób dobierać usługi, z których korzystają przez cały czas trwania umowy.
Takie rozwiązanie zapewnia możliwość zaspokojenia zmieniających się potrzeb biznesowych firmy. Do wyboru szeroka oferta usług i wiele technologii (1).

Usługi pomocy technicznej do sprzętu: Usługi te zapewniają wysokiej jakości pomoc techniczną do sprzętu HP i Compaq, świadczoną zdalnie lub w miejscu instalacji. Oferujemy elastyczny poziom reakcji, łącznie z naprawą w ciągu sześciu godzin od zgłoszenia*.

Usługi pomocy technicznej do oprogramowania: Usługi te zapewniają szybki i niezawodny dostęp do Centrów Pomocy Technicznej HP, a także nowych wersji programów korygujących oraz oprogramowania i dokumentacji HP oraz wybranych produktów innych producentów, obsługiwanych przez HP.

Usługi wdrożeniowe: Usługi te obejmują konfigurowanie, dostosowywanie, integrowanie i wdrażanie produktów przeznaczonych do komputerów biurkowych i centrów przetwarzania danych. Praca inżynierów w fabrykach HP i w terenie spełnia normy jakościowe HP, co z kolei pomaga wydłużyć czas pracy bez przestojów.

Usługi edukacyjne: Kompletne, łatwe do wprowadzenia rozwiązania szkoleniowe przygotowane tak, aby w wygodny i elastyczny sposób zaspokoić wszystkie potrzeby szkoleniowe klientów. Obejmują one między innymi komputery kieszonkowe, oprogramowanie HP NonStop oraz systemy operacyjne Microsoft® Windows i HP-UX. Zajęcia są prowadzone w naszych nowoczesnych centrach edukacyjnych lub online z wykorzystaniem Wirtualnej Klasy HP.

Usługi zapewnienia ciągłości biznesowej i odtwarzania po awarii: Dostępne w korzystnej cenie wysokiej jakości usługi serwisowe obejmują telefoniczną pomoc techniczną, odbiór uszkodzonego sprzętu, naprawę i zwrot w ciągu trzech dni roboczych. Usługi te zapewniają także dodatkową ochronę przed zniszczeniem w przypadku awarii samoistnych lub spowodowanych przez człowieka, a także w wyniku wypadków oraz zagrożeń środowiskowych.

* Podlega określonym warunkom.
1 Cena nie obejmuje pomocy technicznej do sprzętu i oprogramowania. Usługi w tym zakresie należy wykupić oddzielnie.

Autor wpisu: pw

Jeden komentarz :) w artykule: ”Łatwa i elastyczna pomoc techniczna do infrastruktury IT”

  1. nba 2k16 mt coins…

    You’ve got impressive stuff here…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.