Ratuj Głuszca
fig

Reklamy w grach nie są niczym nowym. Już przed ponad 20 laty można było w nich zobaczyć znaki firmowe czy banery stanowiące część grafiki gry. Teraz jednak reklamy w grach mogą przypominać to, co znamy z telewizji.

W połowie ubiegłego roku Sony złożyła wniosek patentowy Advertisement scheme for use with interactive content. Opisuje on technologię, która przerywa grę, by wyświetlić reklamę.

Najpierw w czasie gry pojawia się informacja, że zaraz zobaczymy reklamę. Następnie gra zwalnia i w końcu zatrzymuje się. Wyświetlana jest reklama, a gdy dobiega końca, otrzymujemy informację, że wkrótce rozgrywka będzie kontynuowana.

Można się spodziewać, że jeśli nie pojawią się prawne przeszkody, Sony uzyska patent w ciągu najbliższych kilku lub kilkunastu miesięcy.

Źródło: kopalniawiedzy.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.