Ratuj Głuszca
koszyk

Sprzedający na najpopularniejszym serwisie aukcyjnym w Polsce muszą zacisnąć pasa. Tym samym klienci sięgnąć głębiej do portfela. Wszystko za sprawą nowego cennika opłat i prowizji, który zostaje wprowadzany. Poprzedni obowiązywał od listopada ubiegłego roku. Jak zapewnia Katarzyna Kuśnierska – dyrektor zarządzający Allegro.pl miał on charakter testowy i nie spełnił oczekiwań firmy.

Przez te kilka miesięcy okazało się, że ten model nie do końca spełnia oczekiwania i cele, jakie sobie założyliśmy. W tej sytuacji nie widzimy sensu kontynuowania go, ponieważ nie wpłynął on na zachowania użytkowników tak, jak tego oczekiwaliśmy” - dodaje Kuśnierska.

Zmiana cen podyktowana została również rosnąca konkurencją na rynku portali aukcyjnych oraz coraz wyższymi kosztami utrzymania pozycji Allegro.pl. Jak zapewnia Kuśnierska ceny zmienią się w tych kategoriach, w których sprzedający powinni najmniej dotkliwie odczuć wprowadzane modyfikacje. Wiąże się to z obawą, że część klientów odwróci się od Allegro.pl. Jak jednak zapewnia Kuśnierska, dzięki nowej taryfie jakość usług handlu sieciowego jeszcze bardziej wzrośnie, co będzie mieć przełożenie na zadowolenie i wyniki finansowe użytkowników.

Paweł Kamiński

Autor wpisu: ag

Jeden komentarz :) w artykule: ”Drożej na Allegro”

  1. Artur pisze:

    Pieprzenie w bambus. Jak zwykle chodzi o wydojenie kasy. Nic więcej.

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.