Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Nie zawsze pełna automatyzacja w firmie jest dobra – Symantec bez wiedzy klientów przedłużał subskrypcję jego produktów i pobierał za to opłatę z kont bankowych.Teraz firmę czeka proces.

Dobrze wszystkim znana firma Symantec została pozwana w zeszłym miesiącu przez Kennetha Elana za niechcianą odnowę subskrypcji programu antywirusowego. Co ciekawe ta sprawa ma miejsce w siedem miesięcy po zakończeniu podobnego procesu firm Symantec i McAfee, które ostatecznie zgodziły się zapłacić 375.000 dolarów grzywny za to, iż automatycznie przedłużały ważność subskrypcji swoim klientom bez ich wiedzy.

 

Oprócz płacenia kary firmy te zobowiązały się do zapewnienia elektronicznych powiadomień klientom przed i po odnowie subskrypcji, jednakże, jak to miało miejsce w przypadku Elana, to się nie wydarzyło. Według powodu został on obciążony kwotą 76.03 dolara za przedłużenie subskrypcji programu Norton Antyvirus mimo jego braku zgody. Co więcej o tej niechcianej opłacie dowiedział się dopiero z wyciągu z karty kredytowej, na którym widniała ta transakcja.

W sądzie Elan oskarża firmę Symantec o nieuczciwe praktyki biznesowe i pragnie dostać zwrot pieniędzy.

 

Źródło: TechConnect

Autor wpisu: pw

Jeden komentarz :) w artykule: ”Symantec pozwany za odnowienie subskrypcji programu antywirusowego”

  1. COUNTERSTRIKE pisze:

    COUNTERSTRIKE…

    I love this site – its so usefull and helpfull…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.