Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z „Wielkiej Trójki” wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci – Yahoo! i Google. Jednak i tak całą „Wielką Trójkę” na głowę bije AOL.Firma Chitika dostarcza dane dotyczące efektywności wyszukiwarek jako medium reklamowego. Obecnie wyszukiwarki zarabiają nie na samym wyświetlaniu reklam, ale na kliknięciach w nie. Wskaźnikiem efektywności jest tutaj wartość CTR (click-through rate), która pokazuje, jaki procent wyświetleń reklamy kończy się kliknięciem.

Z danych Chitiki wynika, że wartość ta dla Binga ciągle rośnie. W lipcu CTR wyszukiwarki Microsoftu był o 50% lepszy niż CTR Google’a. Obecnie jest ona aż o 77% lepsza. Jeszcze lepiej radzą sobie Ask (CTR o 79% wyższe niż Google’a) oraz AOL (154% lepiej).

W okresie badanym przez Chitikę Google wyświetlił 113.332.938 reklam i zanotował 1.115.452 kliknięcia, co daje CTR na poziomie 0,98%. W tym samym czasie na 9.972.035 wyświetleń Yahoo! zanotowało 136.506 kliknięć (CTR 1,37%), Bing pokazał użytkownikom 7.741.724 reklam notując 134.536 kliknięć (CTR 1,74%). Rekordzistą pozostaje AOL z 42.597 kliknięciami na 1.706.858 wyświetleń z CTR 2,50%. Jak zauważył Daniel Ruby, dyrektor Chitiki, najbardziej cennym pod względem finansowym użytkownikiem jest osoba przekierowana właśnie z AOL.

Źródło: kopalniawiedzy.pl

Autor wpisu: pw
Tagi: ,

Jeden komentarz :) w artykule: ”Kto jest lepszy od Google’a?”

  1. CSGO pisze:

    CSGO…

    thank so a lota lot for your internet site it helps a great deal…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.