Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Wielka wrzawa w San Francisco związana z premierą iPada zakończona. Można zatem na spokojnie przeanalizować to co Steve Jobs w wielki dla siebie sposób zaprezentował światu. Redaktorzy Ars Technica zadają sobie pytanie. Czy to co zobaczyli jest spektakularne czy może raczej zawiodło oczekiwania wyznawców firmy Apple? Wśród tłumu zgromadzonego na widowni dało się słyszeć głosy. To przecież wielki iPod Touch, nic więcej. Ludzie oczekiwali kolejnego produktu, który miał by tak zwany „WOW” efekt.

Tym razem jednak to nie sam produkt może być rewolucyjny. To raczej sposób w jaki go będziemy używać i usługi jakie będą dostępne na nim, mogą okazać się kluczem do sukcesu firmy Apple.

Firma ma zamiar konkurować na polu elektronicznych książek oraz czasopism z potentatem w tej branży, firmą Amazon. Poprzez iTunes już teraz sprzedaje filmy oraz seriale. iPad będzie mógł korzystać z tej funkcjonalności. Google również powoli wprowadza płatne treści w serwisie Youtube. Wszystkie te działania nadawać się będą idealnie do nowego produktu Appla.

Jedyne pytanie jakie nasuwa się redaktorom Ars Technica to czy brak wielu kluczowych funkcjonalności nowego iPada nie będzie problemem w jego popularyzacji na skalę iPhona?

W tym roku planowane jest pojawienie się wielu konkurencyjnych tabletów z o wiele większymi możliwościami. Apple będzie musiało się tym razem na prawdę postarać aby wyróżnić się z tłumu.

Autor wpisu: pw

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.