Ratuj Głuszca
pieniadze
foto: PW

Obniżki stóp procentowych powinny skutkować obniżeniem oprocentowania kredytów. Powinny, ale nie zawsze skutkują, bo banki “zapominają” czasem poinformować o tym klientów albo wręcz wymagają, żeby to klient sam poprosił o obniżenie... czytaj więcej >>

frytki
foto: good.is

Wiele wskazuje na to, że otyłe dzieci są bardziej podatne na reklamę żywności. Dr Amanda S. Bruce z University of Missouri-Kansas City prowadziła eksperymenty z udziałem 10 otyłych i 10 szczupłych dzieci w wieku 10-14 lat. Młodzi... czytaj więcej >>

google
foto: flickr

Przedstawiciele Google’a wysłali do francuskich ministerstw list, w którym ostrzegają, iż plany dotyczące pobierania opłat od wyszukiwarek mogą skończyć się tym, że Google zrezygnuje z prezentowania wyników wyszukiwania we... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
rozmowa
foto: newseria.pl

Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. – Moim zdaniem i tak będzie to minus 4-5 proc. w skali tego roku – mówi Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD. Firmy tną wydatki na reklamę lub przesuwają na... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
osioł
foto: flickr / jaxxon

Dyskusja na temat mechanizmu Do Not Track (DNT) przekroczyła granice absurdu. Przez długi czas toczyła się dość spokojnie, do czasu, aż Microsoft postanowił zaimplementować w Internet Explorerze domyślnie włączony DNT. Odpowiedź... czytaj więcej >>

google
foto: flickr

Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie chce wejść w buty instytucji finansowych. Na razie oferta Google jest mocno ograniczona: skierowana tylko do dotychczasowych klientów, którzy chcą wykupić kolejne reklamy w wyszukiwarce.... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
warzywa_owoce
foto: rawfoodsolution.com

Jak sprawić, by ludzie jedli więcej warzyw i owoców? Zainwestować w reklamę… Efekt nie jest duży, ale mierzalny – opowiada Michael Faupel z University of Arkansas. W USA wiele stanów, m.in. Arkansas, korzysta z reklam, specjalnych... czytaj więcej >>

facebook1
foto: flickr / Plonnm

Jest to parafraza hasła reklamowego „Just do it” jednego z koncernów odzieżowych, który zbił prawdziwą fortunę i wielce się wyróżnił i wylansował na tle konkurentów. Obecnie jak ulał slogan ten pasuje do użytkowników najpotężniejszego... czytaj więcej >>

tvp
foto: flickr / DrabikPany

Media publiczne bez reklam? – To możliwe, ale najpierw trzeba zapewnić im inne źródło finansowania – podkreśla Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. – Dla mnie wzorem są ci nadawcy publiczni z Europy... czytaj więcej >>

apple
foto: internet-news.com.pl

Brytyjski sąd skazał Apple’a na… publikację reklamy z informacją, że Samsung nie skopiował wyglądu iPada. Reklama ma przez pół roku być widoczna na brytyjskiej witrynie Apple’a. Koncern musi również wykupić reklamę... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag