Ratuj Głuszca
skoda
foto: Skoda

Skoda Octavia to najważniejszy z modeli marki, który wciąż bije rekordy popularności i jest najchętniej kupowanym modelem od 2009 roku w Polsce. Teraz debiutuje trzecia generacja tego auta. W porównaniu z poprzednikiem nowa Octavia ... czytaj więcej >>

chev
foto: Chevrolet

Muszka „wraca” do mody. Ten elegancki i prestiżowy element ubioru, noszony przez przywódców i trendsetterów, podkreśla charakter osoby, która ją zakłada. Firma Chevrolet, posługująca się słynnym logotypem nazywanym „muszką... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
Audi A7 Sportback/Standaufnahme
foto: Audi

Marka z czterema ringami wypadła znakomicie w tegorocznej edycji amerykańskiego badania Consumer Reports. Audi uznano najlepszym europejskim producentem samochodów. W porównaniu z ubiegłym rokiem, poprawiło swoją lokatę o 18 pozycji... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
jaguar
foto: Jaguar

Z okazji międzynarodowego debiutu nowego modelu XF Sportbrake, Jaguar stworzył specjalną łódź motorową, która w niecodzienny sposób oddaje charakter marki. Projekt łodzi o długości 6,1 metra powstał we współpracy z firmą Erdevicki... czytaj więcej >>

onyx
foto: youtube

Peugeot wkracza do świata supersamochodów. Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu, francuska marka zaprezentuje koncepcyjny model Onyx. Koncept zbudowany w oparciu o strukturę z włókna węglowego ma 4,65 metra długości, 2,20 metra szerokości... czytaj więcej >>

rekord
foto: worldcarfans.com

Ferrari przygotowuje się do pobicia rekordu Guinnessa, organizując największą w historii paradę samochodów tej marki. Producent podejmie próbę pobicia rekordu 15 sierpnia tego roku na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii podczas Ferrari... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
1mini
foto: Mini

Tym razem MINI inspiruje gości kultowego campingu Ekolaguna w Chałupach. Miłośnicy sportów wodnych mogą popędzić na falach próbując kitesurfingu, a nad ich bezpieczeństwem czuwa „Ratownik MINI” -  pierwsza i jedyna nad polskim... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
euro
foto: flickr / PolandMFA

To najlepszy moment na zmianę marki – twierdzą przedstawiciele Orange. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
para
foto: glogster.com

Wydawałoby się, że użycie w reklamie słowa „my” powinno działać tylko i wyłącznie pozytywnie, zwiększając poczucie bliskości i lojalności w stosunku do marki. Niestety, to nie do końca prawda, bo reakcja konsumentów... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag
1mini
foto: MINI

Marka MINI prezentuje w Genewie modele John Cooper Works Countryman oraz Clubvan Concept, a także trzy nowe interpretacje znanych już modeli. Salon stanie się dla MINI okazją do pokazania, że rok 2012 będzie kolejnym rokiem sukcesów i... czytaj więcej >>

Autor wpisu: ag