Ratuj Głuszca
assistance

Większość samochodów naprawianych na drodze? Holowanie do miejsca zamieszkania kierowcy bez limitu kilometrów? Pomoc profesjonalnych mechaników 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku? Do niedawna z usług assistance na takim poziomie mogli w Polsce korzystać tylko kierowcy samochodów na gwarancji. Obecnie oferowane na rynku usługi assistance na drodze posiadają wiele ograniczeń.

Dziś, dzięki firmie Starter z Poznania, której strategicznym partnerem jest ADAC, wszyscy polscy kierowcy otrzymują nowy standard pomocy na drodze. Dostępny dla wszystkich i to w przystępnej cenie. Podstawowy pakiet – Starter Assistance Classic, kosztuje 99 złotych na rok.

„Długo przygotowywaliśmy się do złożenia oferty kierowcom indywidualnym, bo chcieliśmy zaoferować im produkt godny lidera rynku. Na jesieni ubiegłego roku, rozpoczęliśmy wymianę floty pojazdów serwisowych oraz przeprowadziliśmy szkolenia mechaników, w oparciu o standardy naszego niemieckiego partnera – ADAC. Już teraz dysponujemy najnowocześniejszą flotą samochodów serwisowych w Polsce. W 2011 roku planujemy zakup kolejnych kilkudziesięciu pojazdów tego typu. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że obecnie w zakresie napraw na drodze, świadczymy usługi na takim samym poziomie, jak ADAC w Niemczech” – mówi Marek Zefirian, Prezes Zarządu Starter Sp. z .o.o.

Starter, którego siedziba znajduje się w Poznaniu, jest liderem w segmencie assistance gwarancyjnego dla klientów instytucjonalnych. W ubiegłym roku osiągnął ponad 50% skuteczności napraw na drodze wśród wszystkich zgłoszeń – to najwięcej na rynku! Naturalnym krokiem był w tej sytuacji rozwój i przygotowanie oferty dla klientów indywidualnych. Oferty tym atrakcyjniejszej dla polskich kierowców, że Starter może liczyć na wsparcie i know-how ADAC – niemieckiego automobilklubu, którego mechanicy od ponad 100 lat pomagają kierowcom na drogach Europy.

Starter oferuje kierowcom indywidualnym dwa pakiety: Starter Assistance Classic za 99 złotych rocznie oraz Starter Assistance Comfort za 199 złotych. Najważniejsze elementy pierwszego pakietu obejmującego pomoc na terenie Polski, to:
- bezpłatna pomoc tyle razy w ciągu roku, ile razy będzie potrzebna (bez kosztów części),
- naprawa samochodu bezpośrednio na drodze , a jeśli naprawa jest niemożliwa to holowanie pojazdu do miejsca zamieszkania i wybranego mechanika bez limitu kilometrów (nawet z Sopotu do Krakowa),
- naprawa każdego rodzaju awarii,
- brak limitu wieku na samochód/ taka sama cena niezależna od wieku auta.

Posiadacze drugiego pakietu – Starter Assistance Comfort, poza wymienionymi wyżej elementami, będą mogli liczyć na pomoc w całej Europie. W wachlarzu dodatkowych usług Startera dla nich, znajdą się m.in.:

- samochód zastępczy (do 7 dni), hotel (do 3 dni) lub kontynuacja podróży,
- pokrycie kosztów odbioru samochodu z warsztatu lub wynajęcia kierowcy, który dostarczy naprawione auto we wskazane miejsce,
- pomoc w przypadku aktów wandalizmu, np. przebicia kół, wybicia szyby.

„Jestem przekonany, że produkty Starter szybko zdobędą uznanie tysięcy polskich kierowców, dzięki ofercie dostosowanej do ich oczekiwań oraz wysokiej skuteczności i profesjonalizmowi naszych mechaników. Na polskim rynku assistance pojawiła się nowa jakość. Jestem z tego dumny, zarówno jako prezes Startera, jak i jako polski kierowca” – powiedział Marek Zefirian.

Starter Sp. z o.o. to firma z Poznania. Jej największym udziałowcem jest niemieckie ADAC. Jako jedyna firma w Polsce, Starter gwarantuje assistance z naprawą samochodu bezpośrednio na drodze. Jest to możliwe dzięki dużej grupie przeszkolonych mechaników i własnej sieci samochodów patrolowych wyposażonych w specjalistyczne narzędzia i urządzenia diagnostyczne. Od 10 lat Starter świadczy usługi dla producentów samochodów, obsługując ich assistance gwarancyjne. W 2010 roku mechanicy Starter pomagali kierowcom na drodze ponad 50.000 razy.

Autor: Marcin Skrzyński
Źródło: mototarget.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.