Ratuj Głuszca
megane

Wojna o pozycję lidera w segmencie kompaktowych aut typu hothatch trwa. Ciężkie działa wytaczają teraz Francuzi, prezentując model Megane R.S. Trophy.

Samochód napędzany jest 2-lirowym, doładowanym silnikiem benzynowym, który w wersji Trophy osiąga moc 265 KM (+ 15 KM w stosunku do standardowego R.S.) i moment obrotowy 360 Nm (+ 20 Nm) dostępny w zakresie od 3000 do 5000 obr./min. Stosunek masy do mocy wynosi 5,09 kg/KM, natomiast z jednego litra pojemności skokowej silnika generowane jest aż 132,5 KM. Dzięki tym zabiegom samochód uzyskuje lepsze osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6,0 s (- 0,1 s), prędkość maksymalna 254 km/h (+ 4 km/h) oraz 1 000 m ze startu zatrzymanego w czasie 25,4 s (- 0,3 s).

W seryjnej specyfikacji pojazdu auto posiada specjalne ustawienia zawieszenia Cup i samoblokujący mechanizm różnicowy. Na czarne, 19-calowe obręcze aluminiowe założono także nowe ogumienie Bridgestone Potenza RE050A.

Megane R.S. Trophy oferowane będzie w specjalnym kolorze nadwozia Żółty Sirius. Dostępne są również odcienie Biała Perła, Czarny Etoilé i Szary Kasjopea.

Jak przystało na samochód ze sportowym zacięciem we wnętrzu znalazły się fotele kubełkowe Recaro, zapewniające kierowcy doskonałe trzymanie w zakrętach.

Samochód zostanie zaprezentowany podczas Renault Sport Day 17 czerwca 2011 r. na torze Nürburgring.

1megane Renault Megane R.S. Trophy nowa broń z Francji

2megane Renault Megane R.S. Trophy nowa broń z Francji

3megane Renault Megane R.S. Trophy nowa broń z Francji

4megane Renault Megane R.S. Trophy nowa broń z Francji

Autor: Marcin Skrzyński
Źródło: mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.