Ratuj Głuszca
bmw

Firma BMW prezentuje szóstą generację modelu serii 3, czyli najlepiej sprzedającej się limuzyny klasy premium na świecie.

Nowe BMW serii 3 urosło w stosunku do poprzednika. Rozstaw kół został zwiększony o 37 mm z przodu i 47 mm z tyłu, natomiast rozstaw osi wzrósł o 50 mm. Nadwozie pojazdu też jest dłuższe – o 93 mm. Większe wymiary docenią szczególnie pasażerowie siedzący z tyłu, gdzie nie brakuje już miejsca na nogi.

Samochód dostępny będzie w trzech wersjach wyposażeniowych – Sport Line, Luxury Line oraz Modern Line. Niezależnie od dokonanego wyboru, klienci w każdym przypadku mogą liczyć na materiały najwyższej jakości, doskonałe spasowanie oraz luksusowe dodatki uprzyjemniające jazdę. Na dobre samopoczucie za kierownicą duży wpływ mają także nowe technologie zastosowane w podwoziu, które podkreślają słynny, sportowy charakter BMW serii 3.

Początkowo oferowane będą cztery jednostki napędowe. Wszystkie wyposażono w technologię TwinPower Turbo działającą w oparciu o zasadę podwójnego doładowania. Oprócz dwóch znanych silników Diesla oraz benzynowej jednostki sześciocylindrowej, ofertę uzupełni nowa, czterocylindrowa konstrukcja benzynowa pracująca pod maską modelu BMW 328i.

BMW jest pierwszym producentem samochodów, który zaoferuje ośmiobiegową przekładnię automatyczną w modelu średniej klasy. Skrzynia może współpracować z każdą jednostką benzynową i wysokoprężną oferowaną w gamie, a dodatkowo pozwala korzystać z zalet standardowej funkcji Auto-Start-Stop.

Na pokładzie nowego BMW serii 3 nie zabraknie również elementów z zakresu BMW EfficientDynamics. Oprócz wspomnianego układu Auto-Start-Stop, są to system odzysku energii hamowania, wskaźnik zmiany biegu oraz odpowiednie do potrzeb sterowanie agregatami pomocniczymi. Co więcej, układ Driving Experience Control oferuje teraz nie tylko tryby Comfort, Sport i Sport+, ale również tryb ECO PRO, którego priorytetem jest maksymalna wydajność paliwowa.

Wkrótce po premierze do gamy modelowej nowego BMW serii 3 dołączy wersja BMW 320d EfficientDynamics z 2-litrowym silnikiem Diesla o mocy 163 KM. Samochód będzie zużywał średnio 4,1 litra oleju napędowego na 100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 109 g/km. Producent przewiduje także odmianę BMW ActiveHybrid 3.

Źródło: mototarget.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.