Ratuj Głuszca
mazdaX5

Mazda MX-5 to lekki i zwinny roadster, który doskonale sprawdza się w roli auta na weekendowe przejażdżki. Są jednak tacy, którzy narzekają na brak mocy pod maską.

Dla wszystkich malkontentów brytyjska firma BBR przygotowała dwa pakiety wzmacniające silnik, obejmujące m.in. układ turbodoładowania.

Pakiet Stage One zawiera sprężarkę Eaton MP62, nową chłodnicę powietrza doładowującego oraz wydajniejsze wtryskiwacze, a nad poprawną pracą zmodyfikowanych komponentów czuwa jednostka StarChip ECU. Po zmianach, Mazda MX-5 generuje:

- w wersji 2.0i MK3 – 235 KM i 257 Nm momentu obrotowego,

- w wersji 2.0i MK3.5 – 241 KM i 257 Nm momentu obrotowego,

- w wersji 1.8SE MK3 / MK3.5 – 217 KM i 238 Nm momentu obrotowego.

Pakiet Stage Two to dodatkowo nowy kolektor wydechowy, sportowy filtr powietrza, sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej oraz przeprogramowana jednostka sterująca pracą silnika. Efekty:

- w wersji 2.0i MK3 – 252 KM i 282 Nm momentu obrotowego,

- w wersji 2.0i MK3.5 – 258 KM i 282 Nm momentu obrotowego,

- w wersji 1.8SE MK3 / MK3.5 – 231 KM i 257 Nm momentu obrotowego.

Pakiet Stage One został wyceniony na 4295 funtów, natomiast Stage Two kosztuje 5455 funtów.

1mazdaX5 Mazda MX 5 z turbodoładowaniem

Źródło: mototarget.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.