Ratuj Głuszca
chevrolet

Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym ze strony klienta mogą nawet zrzucić samochód z… pokładu samolotu!

W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (Aveo) w Stanach Zjednoczonych. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieki od 18 do 30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii „Let’s Do This” producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań; od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

Chevrolet Sonic oferowany w Stanach Zjednoczonych napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,4-litra, pozwalającym osiągnąć 100 km/h ze startu zatrzymanego w czasie 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od $14,495.

Źródło: mototarget.pl

Komentarzy: 2 w artykule: ”Latający Chevrolet?”

  1. buy nba 2k16 mt…

    thank so considerablya lot for your website it helps a lot…

  2. nba 2k pisze:

    nba 2k…

    Whoa… such a helpful web-site…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.