Ratuj Głuszca
ferrari

26 września rozpoczęły się we Włoszech testy nowego Spidera. 200 dziennikarzy będzie mogło zapoznać się nie tylko z samochodem, ale również z najpiękniejszymi zakątkami Włoch.

Ferrari to jedna niewielu z firm, która tak wiele znaczy na świecie, a jednocześnie tak bardzo kojarzy się z Płw. Apenińskim. Nic dziwnego, iż tradycją stało się łączenie promocji nowych modeli z promocją malowniczych regionów turystycznych, których we Włoszech nie brakuje.

Od 26 września do 17 października 200 dziennikarzy reprezentujących najpopularniejsze tytuły motoryzacyjne na świecie będzie testowało model 458 Spider na drogach regionu Emilia Romania i popularnej również wśród polskich turystów Toskanii. W programie „wycieczki” znalazła się m.in. przejażdżka trasą „Poggio di Berceto”, gdzie sam Enzo Ferrari rozpoczynał swoją karierę kierowcy wyścigowego w 1919 r. Cała akcja promocyjna powstaje przy współpracy z Ministerstwem Kultury.

Poza testem dziennikarskim we wspomnianych regionach, Ferrari zrealizowało również niezwykły film promocyjny, przedstawiający model 458 Spider m.in. na tle przepięknego krajobrazu wybrzeża Amalfi. Mamy wrażenie, że to doskonała pozycja na szare, poniedziałkowe popołudnie.

Autor: Michał Łuczyński
Źródło: mototarget.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.