Ratuj Głuszca
Manchester United players Bryan Robson and Ryan Giggs with the C

Chevrolet rozpoczyna pięcioletnią współpracę partnerską z klubem Manchester United, uczestniczącym w rozgrywkach piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League. W jej ramach amerykański producent zostanie Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu.

Chevrolet zapewnia, że w ramach ogłoszonej dziś współpracy sponsoringowej, główna uwaga będzie skupiona na fanach klubu oraz piłki nożnej na całym świecie, tak by przybliżyć ich do piłki bardziej niż kiedykolwiek  wcześniej.

Szczegóły dotyczące umowy partnerskiej zostaną ogłoszone podczas oficjalnej ceremonii w Muzeum Nauki i Techniki w Szanghaju, na której obecni będą reprezentanci Chevroleta, klubu Manchester United i inni specjalni goście. Ceremonia rozpocznie się o godzinie 20 standardowego czasu chińskiego (o 8 czasu letniego wschodnioamerykańskiego EDT, 13 brytyjskiego czasu letniego BST).

„Fani Manchester United to jedni z najbardziej zagorzałych kibiców sportowych na świecie”, powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego GM. „Rodzina Chevroleta jest dumna z tego, iż jest partnerem Manchester United i zamierzamy zrobić wszystko, aby zaangażować fanów w całe przedsięwzięcie”.

David Gill, dyrektor zarządzający klubu Manchester United, powiedział: „Chevrolet i Manchester United są częściami zupełnie różnych branż, a mimo wszystko wyznają podobne wartości. Podobnie, jak nasz klub, Chevrolet ma za sobą długą i bogatą historię – niedawno świętował stulecie istnienia firmy – a obecnie jest globalną marką sprzedającą swoje samochody w ponad 140 krajach na całym świecie. Ponadto, tak ja my, firma dąży do tego, żeby być najlepszą w swojej dziedzinie, więc jest mi niezmiernie miło powitać Chevroleta jako naszego Oficjalnego Partnera Motoryzacyjnego”.

Richard Arnold, dyrektor handlowy Manchester United, powiedział: „Perspektywa zjednoczenia 659 milionów fanów i zwolenników Manchester United na całym świecie jest bardzo ekscytująca. Po raz pierwszy w naszej historii podejmujemy współpracę z amerykańskim producentem samochodów, a za sprawą rosnącej popularności klubu i piłki nożnej w Stanach Zjednoczonych liczymy na to, że ta współpraca przyniesie nam jeszcze większą popularność”.

Źródło: mototarget.pl

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.