Ratuj Głuszca
toyota

Od połowy września br. Toyota Motor Poland wzbogaca ofertę modelu Avensis o edycję specjalną Emotion, oraz modelu Hilux o edycję specjalną Adventure. W obu przypadkach popularne modele koncernu otrzymują atrakcyjne pakiety stylistyczne nadwozia.

Avensis Emotion będzie dostępny bez dopłaty do dotychczasowych wersji wyposażeniowych, natomiast Hilux Adventure za dopłatą jedynie 1.900 zł. Pakiet stylistyczny Avensisa ma wartość 12.000 zł, a Hiluxa 17.000 zł.

Toyota Avensis – najbardziej popularny samochód segmentu D w Polsce w bardziej dynamicznym wydaniu

Od początku 2012 roku zmodernizowana Toyota Avensis znalazła w Polsce niemal 3 000 Klientów, będąc najbardziej popularnym samochodem segmentu D w Polsce. Kolejny w rankingu sprzedaży VW Passat traci do Avensisa ponad 200 sztuk, a następny Ford Mondeo ponad 500 sztuk (okres styczeń-sierpień 2012).

Siłę zmodernizowanego Avensisa potwierdza 20-procentowy wzrost sprzedaży w 2012 roku, przy stabilnym poziomie całego segmentu.

Avensis jako reprezentacyjny model klasy średniej-wyższej jest w Polsce ceniony za legendarną jakość i niezawodność, komfort, elegancję, doskonałe wyposażenie jak w segmencie Premium, oraz dynamiczne i ekonomiczne silniki.

Edycja specjalna Emotion podkreśli dynamikę modelu, dodając do dotychczasowego wyposażenia atrakcyjne elementy stylistyczne nadwozia:

- felgi 17″ Pitlane Toyota Motor Sport w kolorze czarnym,
- poszerzenia progów bocznych Toyota Motor Sport,
- spojler dolny tylnego zderzaka Toyota Motor Sport,
- elementy chromowane: listwa wlotu powietrza, listwy boczne, listwa na tylnym zderzaku, końcówka wydechu.

Toyota Avensis Emotion będzie dostępna wyłącznie w nadwoziu Wagon, z wyposażeniem Sol i pakietami Biznes i Plus z nawigacją, czyli najbardziej popularnym wyborem polskich Klientów modelu.

Wszystkie elementy edycji Emotion mają wartość 12.000 zł. W ramach edycji specjalnej będą dostępne w salonach Toyoty w Polsce bez dopłaty do regularnych wersji Avensisa.

Toyota Hilux – legendarny pick-up w praktycznej i atrakcyjnej stylistycznie wersji Adventure

Podobnie jak Avensis, również Hilux jest liderem swojego segmentu w Polsce. Od stycznia br. Hilux okazuje się najczęściej wybieranym pick-upem nie tylko w Polsce, ale również całej Europie.

Niesłabnącą popularność Hilux zawdzięcza swojej legendarnej jakości i niezawodności, dzielności terenowej, oraz praktyczności i wszechstronności.

Wprowadzona we wrześniu br. przez Toyota Motor Poland wersja Hilux Adventure podkreśla najsilniejsze cechy modelu. W jej skład wchodzą:

- przednia osłona zderzaka,
- zabudowa przedziału bagażowego przygotowana przez renomowaną i rozpoznawalną w świecie off-roadu firmę ARB.

Dzięki praktycznej i bardzo atrakcyjnej stylistycznie zabudowie ARB, Hilux zyskuje nie tylko na wszechstronności wykorzystania, ale także na wyglądzie nadwozia. Osłona przedniego zderzaka znajdzie zastosowanie w jeździe terenowej.

Wersja Adventure będzie dostępna do Hiluxa 3.0 D-4D SR5, zarówno z manualną jak i automatyczną skrzynią biegów.

Elementy edycji Adventure mają wartość 17.000 zł. W ramach edycji specjalnej będą dostępne w salonach Toyoty w Polsce za dopłatą jedynie 1.900 zł, co daje korzyść dla Klienta na poziomie 15.100 zł.

Źródło: mototarget.pl

Jeden komentarz :) w artykule: ”Avensis Emotion i Hilux Adventure w ofercie Toyoty”

  1. COUNTERSTRIKE pisze:

    COUNTERSTRIKE…

    You’re a really practical website; couldn’t make it without ya!…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.