Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Miniony rok okazał się dla Mitsubishi Motors w Polsce najlepszym od początku działalności firmy pod względem liczby sprzedanych samochodów. Do klientów trafiło bowiem 10 019 aut – o 11% więcej niż w 2009 roku.Co więcej, od października do grudnia 2010 roku każdy miesiąc kończył się rekordem sprzedaży. W grudniu klienci wyjechali z salonów 1358 samochodami ze znakiem Trzech Diamentów, co przewyższa dotychczasowy miesięczny rekord z listopada 2010 o 3% i stanowi prawie 90% wzrost w porównaniu do grudnia 2009.

 

Liderem sprzedaży w 2010 roku był Outlander – najpopularniejszy SUV w naszym kraju, na drugim miejscu uplasował się Lancer a na trzecie miejsce awansował nowy crossover Mitsubishi ASX. Ten samochód, wprowadzony do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku, błyskawicznie zdobył sympatię klientów oraz znakomite opinie dziennikarzy i w grudniu stał się bestsellerem miesiąca.

 

Świetnie radzi sobie pickup L200, który w minionym roku stał się najlepiej sprzedającym się autem z tego segmentu w Polsce i w przeciwieństwie do wielu konkurentów zwiększył sprzedaż w grudniu aż o 50%.

 

Styczeń – grudzień

 

Od stycznia do grudnia sprzedano 10 019 aut Mitsubishi, co stanowi wzrost o 11% w stosunku do 9032 samochodów sprzedanych w tym samym okresie 2009 roku. „Ten świetny rezultat uzyskaliśmy dzięki wysiłkom menadżerów i pracowników naszej firmy oraz wszystkich stacji dilerskich. Dziękuję za to zaangażowanie oraz zaufanie wszystkich klientów i niezwykle cieszę się ze spektakularnych sukcesów nowego crossovera ASX, Outlandera i L200.” – komentuje Arkadiusz Tomala – dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi.

 

W ciągu ubiegłego roku najpopularniejszym Mitsubishi był Outlander, który trafił do 3429 klientów notując niemal 9% wzrost sprzedaży.

 

Na drugim miejscu uplasował się Lancer – sprzedano 2890 takich aut – 972 Lancery Sedan, 1867 Lancerów Sportback i 51 Lancerów Evolutio

 

Na trzecie miejsce w rankingu błyskawicznie awansował nowy, produkowany w Japonii crossover Mitsubishi ASX. Jak pokazują opinie użytkowników nowy ASX przekonał do siebie klientów ciekawą stylistyką, oszczędnymi jednostkami napędowymi, znakomitymi własnościami jezdnymi i funkcjonalnym wnętrzem. Od rozpoczęcia sprzedaży w lipcu do końca 2010 roku tym autem wyjechało z salonów aż 1744 klientów.

 

W minionym roku sprzedano 1173 Colty – 1006 aut 5-drzwiowych i 167 3-drzwiowych.

 

O 9% więcej klientów zdecydowało się na zakup pickupa Mitsubishi L200, który zyskał 624 nowych właścicieli.

 

„Dzięki nowoczesnemu napędowi na 4 koła, który pozwala na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, funkcjonalności i znakomitym parametrom terenowym, ten samochód cieszy się świetną opinią właścicieli małych firm i dużych klientów instytucjonalnych: firm z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i energetycznego, służb ratowniczych i leśnych.”– podkreśla Adam Męciński – dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.

 

Grudzień

 

W grudniu sprzedano 1358 aut – o prawie 90% więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Ten rezultat o 3% przekracza dotychczasowy rekord, zanotowany w listopadzie 2010 roku.

 

W grudniu na pierwszym miejscu w tabeli sprzedaży po raz pierwszy pojawił się nowy crossover ASX, trafiając do 523 klientów. To także miesięczny rekord sprzedaży tego modelu, który debiutował zaledwie 6 miesięcy wcześniej.

 

W ubiegłym miesiącu na drugim miejscu uplasował się Outlander, na zakup którego zdecydowały się 363 osoby, co stanowi niemal 25% wzrost w stosunku do grudnia 2009 roku.

 

Trzecie miejsce zajął Lancer – sprzedano 284 takie auta (102 Sedany, 177 Sportbacków (o 8% więcej niż w grudniu 2009) i 5 Lancerów Evolution (o niemal 70% więcej).

 

Colt znalazł się na czwartym miejscu w rankingu sprzedaży i trafił do 110 nowych właścicieli. Sprzedano 100 aut 5-drzwiowych (o 22% więcej niż w grudniu 2009) i 10 samochodów 3-drzwiowych.

 

O 50% zwiększyła się w grudniu sprzedaż pickupa Mitsubishi L200 – sprzedano 63 takie pojazdy (w grudniu 2009 roku – 42 auta).

 

Ponad dwukrotnie więcej klientów wyjechało z salonów terenowym Mitsubishi Pajero, dobrze znanym klientom dzięki 12 zwycięstwom w słynnym rajdzie Dakar.

 

Autor: Marcin Skrzyński

 

Źródło: mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.