Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Mitsubishi Pajero roku modelowego 2010 otrzymało mocniejszy i ekonomiczniejszy silnik.Stosowany w tym modelu silnik wysokoprężny DI-D o poj. 3.2 dysponuje obecnie mocą 200 KM (dotychczas 160 KM). Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 441 Nm (wcześniej 381 Nm). Napęd przekazywany jest na obie osie za pośrednictwem nowej, 5-biegowej przekładni automatycznej.

Średnie zużycie paliwa w wersji 3-drzwiowej modelu z 5-biegową manualna skrzynią biegów zredukowano z 9,2 do 8,5 l/100 km, a emisję CO2 z 244 do 224 g/km. Wersja 5-drzwiowa wyposażona w nowy „automat” zużywa średnio 9,6 l/100 km (wcześniej 10,6).

Model roku 2010 został ponadto lepiej wyciszony dzięki zastosowaniu przedniej szyby z grubszego szkła i dodatkowych materiałów tłumiących. Nowością w ofercie są także obręcze kół z lekkich stopów o średnicy 17 i 18 cali oraz unowocześniona wersja systemu multimedialnego MMCS z dyskiem twardym o pojemności 40 GB.

źródło: Carscoop/Mitsubishi/Mototarget
www.auto-news.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.