Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Mitsubishi Outlander – najpopularniejszy polski pojazd typu SUV – został wybrany Najlepszym Autem na Bezdroża 2009 Roku w konkursie Auto Lider ogłoszonym przez tygodnik Motor i miesięcznik Auto Moto. W plebiscycie Auto Lider 2009 swoje głosy oddało ponad 42-tysięczne grono czytelników. To trzecia z kolei nagroda dla Mitsubishi w tym plebiscycie – w ubiegłym roku zwycięzcą został model Lancer Evolution (Najlepsze Auto Sportowe 2008) rok wcześniej Pajero (Najlepsze Auto na Bezdroża 2007).

 

Ósma edycja konkursu AUTO LIDER trwała od listopada 2009 do stycznia 2010 roku a zgłoszono do niego 143 auta w 7 kategoriach. Wybór najlepszych spośród nich należał do czytelników obydwu czasopism. W głosowaniu wzięło udział 42 071 czytelników.

 

W kategorii Auto na Bezdroża Mitsubishi Outlander pokonał 21 modeli konkurencji, takich, jak Honda CR-V, Mazda CX-7, Toyota LandCruiser 120, Land Rover Discovery 4, Audi Q5, Jeep Grand Cherokee, Volvo XC-70, Porsche Cayenne, BMW X6M, Citroen C-Crosser, Nissan X-Trail, Peugeot 3008, Ford Kuga, Skoda Yeti i wiele innych.

 

„Jesteśmy niezwykle wdzięczni czytelnikom Motoru i Auto Moto za zaszczytny tytuł, jaki otrzymał Outlander i dziękujemy za wszystkie głosy, dzięki którym nowe modele Mitsubishi już trzykrotnie zwyciężyły w plebiscycie Auto Lider” – podkreślił Tsumutoku Yamada, Prezes MMC Car Poland, odbierając nagrodę z rąk Krzysztofa Burmajstra i Jarosława Maznasa – redaktorów naczelnych Motoru i Auto Moto.

 

Zmiany wprowadzone w najnowszym modelu Outlandera – stylizowana osłona chłodnicy „Jet Fighter”, eleganckie detale nadwozia, wysmakowane i bogate wnętrze z nową tablicą wskaźników, wykonane z wysokiej jakości materiałów wraz z zaawansowanym układem napędu na 4 koła odzwierciedlają jego wyższy status rynkowy i czynią z Outlandera jeszcze lepszą niż dotąd alternatywę dla modeli kombi klasy D. To dynamiczne, ekonomiczne i przyjazne środowisku auto w nowym wcieleniu zostało wyposażone w reflektory biksenonowe z systemem doświetlającym zakręty, system wspomagania ruszania na wzniesieniu, czy sygnalizowania awaryjnego hamowania.

 

W Polsce najnowszy Outlander zadebiutował zaledwie 3 miesiące temu – późną jesienią 2009 roku a nasz kraj był pierwszym rynkiem Starego Kontynentu, w którym rozpoczęto sprzedaż tego pojazdu. To zasługa bezprecedensowego sukcesu rynkowego Outlandera w Polsce. Już od momentu premiery poprzedni model cieszył się niesłabnącą popularnością – wolumen sprzedaży rósł nieprzerwanie z miesiąca na miesiąc od kwietnia 2007 roku do października 2009 roku.

 

W ofercie znajduje się 18 wersji tego pojazdu z dwoma silnikami benzynowymi (2.0 MIVEC 147 KM i 2.4 MIVEC 170 KM), dwoma jednostkami wysokoprężnymi (2.0 L. 140 KM i 2.2 L. 156 KM), z napędem na 4 lub dwa koła, dwiema manualnymi skrzyniami biegów (5 i 6-biegową), dwiema automatycznymi przekładniami – CVT i dwusprzęgłową sportową skrzynią TC-SST znaną z Lancera Evolution X.

 

Najtańszy Outlander kosztuje 82 990 zł.

 

Autor: Marcin Skrzyński, mototarget
Źródło: MMC Car Poland, fot. Mitsubishi

 

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.