Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Ford dokonał prezentacji możliwości swoich największych modeli S-MAX i Galaxy połączonej z jazdami testowymi po hiszpańskich drogach. object2 Odnowione Fordy S MAX i Galaxy aspirują do klasy premium
Zarówno odnowiony Galaxy, jak i S-max miały premierę na początku 2010 roku podczas Salonu Samochodowego w Brukseli. Obydwa podniosły poziom wyposażenia, zmieniły nieco linię nadwozia, wprowadzono też kilka atrakcyjnych rozwiązań technicznych. Wszystko to sygnalizuje uzasadnione aspiracje modeli do segmentu premium. Odnowione vany pojawią się w salonach późną wiosną tego roku.

 

Oba modele są pierwszymi samochodami wyposażonymi w dynamiczny, 2,0-litrowy, benzynowy silnik Ford EcoBoost, który ponadto okazuje się wyjątkowo oszczędny. Oferta silników Diesel została poszerzona o ulepszoną 2,0-litrową odmianę silnika Duratorq TDCi, który po raz pierwszy dostępny będzie w wersji o mocy 163 KM. W największych modelach Forda debiutuje owoczesna, 6-biegowa automatyczna przekładnia Ford PowerShift. Przekładnia ta standardowo współpracuje z silnikiem benzynowym Ford EcoBoost i jest dostępna jako opcja w egzemplarzach napędzanych silnikami Diesel z rodziny Duratorq TDCi.

 

S-MAX i Galaxy podnoszą też bezpieczeństwo i komfort pasażerów dzięki gamie elektronicznych podzespołów, które znajdą się w długiej liście wyposażenia modeli. Należą do nich: system ostrzegający o pojawieniu się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy, programowalny ogranicznik prędkości, światła zewnętrzne i oświetlenie wnętrza wykorzystujące diody LED, obsługiwana elektrycznie blokada zamków tylnych drzwi i okien, chroniąca przed otwarciem przez dzieci oraz isystem nagłośnienia Ford Premium Sound System o mocy 265 W.

 

Źródło: Ford, Mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.