Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Odnowiony Opel Antara łączy sportowe, terenowe możliwości i miejski szyk z ogromną funkcjonalnością i bezpieczeństwem. Największą zmianą jaką dokonano w nowym Oplu Antara jest całkowicie zmodyfikowany napęd. Kompletnie zmieniono gamę silników, które są w pełni zgodne z normą emisji spalin Euro-5. Jednostka napędowa zapewnia lepsze osiągi oraz znacznie zmniejsza poziom zużycia paliwa i wydalanych spalin. Sporą ilość modyfikacji przeszły także skrzynie biegów (manualna i automatyczna).

 

Opel opracował nowy silnik wysokoprężny turbo 2.2 CDTI, który dostępny jest w dwóch wersjach. Słabsza Antara zaoferuje moc w wysokości 120 kW/163 KM, czyli o 36 KM więcej niż poprzednia wersja. Silnik mocniejszy wygeneruje 135 kW/184 KM, co daje 34 KM więcej niż poprzednio.

 

Silniki benzynowe także są mocniejsze. Czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności skokowej 2400 cm3 dostarczy moc wynoszącą 125 kW/170 KM, czyli o 30 KM więcej. Podobnie jak silniki wysokoprężne, Antara z jednostką benzynową jest dostępna z napędem na przednie lub na wszystkie koła i współpracuje z manualną lub automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów. Silniki wyposażone są w układ zmiennych faz rozrządu po stronie dolotowej i wydechowej, dzięki czemu optymalizacji ulega moment obrotowy oraz charakterystyka osiągów.

 

Jeżeli chodzi o wygląd, w Antarze umieszczono nową osłonę chłodnicy. Światła przeciwmgielne mają chromowane obwódki oraz zintegrowane zabezpieczenia chroniące przechodniów. Zmodyfikowano tylne lampy i dodano 19-calowe felgi z lekkich stopów. Opel podwyższył także bezpieczeństwo i komfort modelu Antara, który oferuje teraz w standardzie elektryczny hamulec postojowy i system wspomagania ruszania pod górę HSA.

Autor: MK
Źródło: General Motors Poland

 

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.