Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych logotypów w historii motoryzacji doczekał się kosmetycznego liftingu.Nowa wersja jest po prostu… bardziej nowoczesna. Zmianie uległa też czcionka napisu Audi umieszczana pod znakiem – jest prostsza i bardziej czytelna. Została również przesunięta w lewo. Retusz logo jest podyktowany chęcią uczczenia stulecia marki.

Początki Audi to rok 1909. Słynne cztery pierścienie symbolizują cztery firmy, z których połączenia w 1932 r. powstało Auto Union. Pierścienie reprezentują kolejno marki: Audi, DKW, Horch i Wanderer. W 1969 r. doszło do połączenia z NSU, a w 1985 r. nazwę koncernu zmieniono na Audi AG.

Logotyp, ze względu na podobieństwo do olimpijskich pierścieni, został w 1995 r. zakwestionowany przez MKOl. Bezskutecznie.

Łukasz Parylak
Źródło: Audi

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.