Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Ruszyła kampania pod hasłem „Nie daj się zaskoczyć zimie. Już czas na zmianę opon”, przygotowana przez sieć Euromaster.W całej Polsce Euromaster uruchomił 15 punktów serwisowych, a do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych trzech serwisów. Euromaster postanowił zwrócić uwagę kierowców na konieczność wymiany opon na zimowe. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych sieci.

Zdaniem ekspertów właściwym momentem na wymianę opon na zimowe jest utrzymujący się spadek temperatury otoczenia poniżej +7 stopni Celsjusza. W polskich warunkach klimatycznych następuje to w październiku. Wtedy drogi są zazwyczaj mokre, ponieważ woda nie odparowuje tak szybko z jezdni. Robi się ślisko i pojawiają się okresowe przymrozki, gołoledź, a nawet pierwsze opady śniegu. Kiedy na wiosnę temperatura wzrasta powyżej +7 stopni Celsjusza, należy z powrotem założyć opony letnie.

W kampanii uczestniczą wszystkie serwisy Euromaster, które oferują sprzedaż opon osobowych oraz usługi dla klientów indywidualnych. Wybrane punkty Euromaster zostały zaopatrzone w odpowiednie materiały informacyjno-promocyjne – ulotki i kupony rabatowe oraz branding wspierający kampanię – plakaty i broszury.

Klientom, którzy zakupią minimum dwie opony i zamontują je w punkcie Euromaster, przysługiwać będzie rabat w wysokości 30 proc. na jedną wybraną usługę do wykorzystania w okresie styczeń-luty 2010 roku. Kampania potrwa do 30 października.
 
 
źródło: Euromaster
www.auto-news.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.