Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Opublikowane niedawno przez IBRM Samar szczegółowe wyniki sprzedaży nowych samochodów w Polsce w 2010 roku wykazały, że marka Mitsubishi jest niekwestionowanym liderem w grupie aut w napędem na 4 koła. Udział w polskim rynku marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 7% i jest prawie 4-krotnie większy od średniego rynkowego udziału Mitsubishi w Europie.Łącznie w 2010 roku sprzedano w Polsce 44 043 samochody z napędem na 4 koła. 4668, czyli ponad 10% z nich to 6 modeli Mitsubishi z napędem na dwie osie: Outlander, L200, Pajero, ASX, Lancer Ralliart i Lancer Evolution.

 

W ubiegłym roku 2 modele Mitsubishi stały się liderami w swych segmentach: najlepiej sprzedającym się SUV-em 4×4 był Mitsubishi Outlander (3391 aut) a najpopularniejszym pickupem 4×4 w naszym kraju okazał się Mitsubishi L200 (628 sprzedanych samochodów). Pojazdy te zdobyły odpowiednio 15% i 24% udziału w tych segmentach.

 

Polski oddział Mitsubishi uzyskał też bardzo wysoki w skali europejskiej udział w rynku na poziomie 3%, co potwierdza znakomite 3 miejsce Polski w rankingu sprzedaży krajów Starego Kontynentu w minionym roku.

 

Źródło: mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.