Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Marka Mitsubishi odniosła duży sukces w opublikowanym na łamach tygodnika Auto Świat corocznym sondażu o nazwie Narodowy Auto Test. W piątej edycji Narodowego Auto Testu w którym brało udział 21 tysięcy Polaków, w rankingu popularności i postrzegania marek znak Trzech Diamentów znalazł się na 3 miejscu, ustępując jedynie Mercedesowi i Volvo. Warto podkreślić, że w porównaniu do wyników testu, przeprowadzonego w 2008 roku, Mitsubishi awansowało aż o 5 pozycji.

 

Od listopada zeszłego roku, na witrynie internetowej tygodnika „Auto Świat” (www.auto-swiat.pl/nat) 21 tys. kierowców wypełniło ankietę „Narodowego Auto Testu”. Odpowiadając na 39 szczegółowych pytań czytelnicy oceniali ponad 500 modeli samochodów, które użytkują.

 

Prawidłowo wypełnione ankiety posłużyły do sporządzenia rankingu postrzegania marek. Ranking ten jest wypadkową ocen wszystkich aut każdej z marek a pytania dotyczyły użytkowania samochodów, oceny ich prowadzenia, komfortu, przestronności, kosztów użytkowania i niezawodności oraz tego, czy dany użytkownik kupiłby posiadany pojazd jeszcze raz. Właściciele oceniali między innymi pracę układów napędowych i hamulcowych, zawieszeń, praktyczność i użyteczność swoich pojazdów, przestronność i komfort wnętrza, jakość i wydajność pracy podzespołów, wygodę obsługi i jakość wykończenia. Niezwykle wysoka, trzecia pozycja Mitsubishi jest dowodem na to, że polscy użytkownicy Mitsubishi są zadowoleni ze swoich pojazdów i kupiliby je ponownie.

 

Kolejna edycja „Narodowego Auto Testu” odbędzie się już za rok. Dzięki rosnącej popularności w Polsce i wielu interesującym modelom, do których należą Colt, Lancer, Lancer Ralliart, Lancer Evolution, polski bestseller wśród SUVów – Outlander, Pajero i L200 Mitsubishi Motors ma szansę na uzyskanie jeszcze lepszej oceny w tym rankingu.

 

Już niebawem w polskich salonach dilerskich spod znaku Trzech Diamentów pojawi się debiutujący właśnie na salonie genewskim i niecierpliwie oczekiwany przez klientów nowy kompaktowy crossover Mitsubishi ASX, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem mediów. ASX symbolizuje ważne przemiany w strategii firmy, która zmienia wizerunek z producenta aut klasy SUV na dostawcę przyjaznych środowisku samochodów osobowych i crossoverów, obecnego w segmencie użytkowych aut z napędem 4×4. Nowy pojazd Mitsubishi – przełomowy model i pierwszy znak tej strategicznej przemiany – powinien wzorem swego większego „brata” Outlandera, odegrać istotną rolę na polskim rynku.

 

Autor: Marcin Skrzyński
Źródło: mototarget.pl
fot. Mitsubishi

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.