Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Chrysler zmienia taktykę promocyjną w odpowiedzi na zmieniające się trendy. Niegdyś minivany były reklamowane jako samochody dla kobiet z dziećmi. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat SUV-y zdominowały rynek samochodów rodzinnych w USA, oferując nie tylko dużą ilość miejsca, ale również styl i prestiż. W rezultacie sprzedaż minivanów zaczęła spadać.

 

W nowej sytuacji próbuje znaleźć się Chrysler, który zmienia swoją taktykę promocyjną i zamierza oferować „man vans”. W drugim kwartale tego roku Dodge pokaże model Grand Caravan R/T, który ze względu na swoją stylistykę ma przyciągać uwagę silnej płci. Szefowie marki twierdzą, iż jest to eksperyment kierowany do mężczyzn, którzy potrzebują minivana, ale kiedyś posiadali samochód sportowy. „Męska wersja” Dodga otrzyma czarne wnętrze z czerwonymi przeszyciami, utwardzone zawieszenie i zestaw muzyczny z 9 głośnikami i wzmacniaczem o mocy 506 W.

 

Rynem minivanów powoli osiąga swój punkt nasycenia. Sprzedaż w USA spadła z poziomu 1,3 mln sztuk w 2000 roku do zaledwie 460 tys. sztuk w 2010.

Autor: Michał Łuczyński
Źródło: autonews.com, informacja Mototarget.pl

 

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.