Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Z najnowszych badań J.D Power wynika, że klienci poszukując nowego samochodu wcale w pierwszej kolejności nie zwracają uwagi na niezawodność. Niezawodność w ostatnich kilku latach przestała być najważniejszym czynnikiem branym pod uwagę przez osoby kupujące nowy samochód. Na pierwszym miejscu pojawił się wygląd, który aż w 35% przypadków zdecydował o rezygnacji z zakupu danego modelu. Kolejnymi powodami, dla których klienci opuszczali salony były: cena, niska jakość, charakter wnętrza i niska reputacja producenta.

 

Marki takie jak GMC, Hyundai, Ram, Audi, Scion i Smart powiększyły swoją niezawodność w oczach klientów. W niektórych przypadkach nowe edycje znanych modeli zmieniły sposób patrzenia na markę i jej samochody. Tak było m.in. z Kią Sorento. Ludzie zwracają też baczną uwagę na swoje osobiste doświadczenia z daną marką, a także na ilość i charakter ogłoszonych akcji naprawczych.

Autor: Michał Łuczyński
Źródło: autoweek.com, informacja Mototarget.pl

 

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.