Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

W corocznym badaniu przywiązania klientów do marki „Brand Keys Customer Loyalty Engagement” na pierwszym miejscu w kategorii „Motoryzacja” znalazła się marka Hyundai. Toyota zajęła drugą pozycję. Pierwsze badanie tego typu przeprowadzono w 1997 roku. Obecnie, klienci oceniają aż 518 marek w 71 różnych kategoriach. Pod uwagę brane są takie aspekty, jak postrzeganie marki, oczekiwania kupujących czy ogólne zadowolenie z produktu.

 

W badaniu biorą udział respondenci ze Stanów Zjednoczonych w wieku od 18 do 65 lat (50% mężczyzn, 50% kobiet). Agencja odpowiedzialna za projekt przeprowadza ankiety głównie telefonicznie, a wszystkie zebrane informacje służą do stworzenia „emocjonalnego” i „racjonalnego” obrazu więzi, jaka istnieje pomiędzy produktem, a klientem. W rezultacie, eksperci są w stanie odkryć, co tak naprawdę myślą konsumenci, w przeciwieństwie do tego, co mówią.

 

Poniżej prezentujemy wyniki tegorocznego badania opinii klientów w kategorii „Motoryzacja”:

 

1. Hyundai
2. Toyota
3. Subaru
4. Ford
5. Saab
6. BMW
7. Mercedes
8. Audi
9. Honda
10. Volkswagen
11. Kia
12. Nissan
13. Mitsubishi
14. Jeep
15. Mazda
16. Chevrolet
17. Volvo
18. Chrysler
19. General Motors

 

Wyniki badań „Brand Keys Customer Loyalty Engagement” w pozostałych kategoriach dostępne są pod adresem: http://www.brandkeys.com/awards/cli10.cfm

Autor: Marcin Skrzyński, informacja Moto Target
Źródło: brandkeys.com, autospies.com, fot. Hyundai

 

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.