Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Ferrari pokazało film, który tłumaczy działanie nowego napędu 4WD w modelu FF. Nowe wideo zaprezentowane przez Ferrari tłumaczy sposób działania nowego napędu o nazwie 4M (Ruote Motrici). Nowy mechanizm jest ponoć o 50% lżejszy od klasycznego napędu 4WD. Jednostka PTU (Power Transfer Unit) jest połączona bezpośrednio z wałem korbowym.

Dwa oddzielne sprzęgła wielopłytkowe napędzają przednie osie niezależnie od siebie. Moment obrotowy na tylnej osi rozdziela E-Diff, przekładnia rodem z F1. W rezultacie Ferrari FF z systemem 4RM świetnie radzi sobie w każdych warunkach, a także zapewnia doskonały start z miejsca na śliskiej nawierzchni.

Autor: Michał Łuczyński
Źródło: Mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Jeden komentarz :) w artykule: ”Jak działa napęd 4WD w Ferrari FF”

  1. NBA2K16 pisze:

    NBA2K16…

    Thanks extremely helpful. Will share website with my buddies…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.

brak-podgladu-600

Ferrari pokazało film, który tłumaczy działanie nowego napędu 4WD w modelu FF.Nowe wideo zaprezentowane przez Ferrari tłumaczy sposób działania nowego napędu o nazwie 4M (Ruote Motrici). Nowy mechanizm jest ponoć o 50% lżejszy od klasycznego napędu 4WD. Jednostka PTU (Power Transfer Unit) jest połączona bezpośrednio z wałem korbowym. Dwa oddzielne sprzęgła wielopłytkowe napędzają przednie osie niezależnie od siebie. Moment obrotowy na tylnej osi rozdziela E-Diff, przekładnia rodem z F1. W rezultacie Ferrari FF z systemem 4RM świetnie radzi sobie w każdych warunkach, a także zapewnia doskonały start z miejsca na śliskiej nawierzchni.

 

Autor: Michał Łuczyński

 

Źródło: mototarget.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.