Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Wczoraj, w pobliżu toru Nürburgring, 67-letni Hiromu Naruse zginął za kierownicą prototypowego egzemplarza Lexusa LFA Nürburgring Edition. Rankiem w sieci pojawiły się zdjęcia szpiegowskie testowanego Lexusa podczas okrążenia toru Nürburgring. Nikt nie spodziewał się nadchodzącej tragedii. Wypadek miał miejsce w pobliżu słynnego toru. Lexus LFA zderzył się czołowo z samochodem testowym BMW na ostrym zakręcie publicznej drogi. Samochodem BMW podróżowało dwóch mężczyzn, którzy przeżyli wypadek. Jeden z nich wciąż jest w stanie ciężkim.

 

Hiromu Naruse był zaangażowany w niemal każdy sportowy projekt Toyoty/Lexusa. Dołączył do firmy w 1963 roku. Był szefem teamu wyścigowego Gazoo Racing, który odnosił sukcesy między innymi w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring. Uważany za ojca chrzestnego Lexusa LFA. Jednym z jego najpiękniejszych dzieł była Toyota 2000GT. Brał czynny udział w powstaniu Toyoty 7, pierwszego prawdziwego samochodu wyścigowego tej marki. Odpowiedzialny za Toyotę MR2, Celicę, Suprę, sportowe wersje Corolli oraz za Lexusa IS300.

 

Wideo z miejsca tragedii >>>

 

 

 

Łukasz Parylak
Źródło: autoblog.com, rhein-zeitung.de

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.