Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Renault rozpoczęło we Francji największą w historii kampanię billboardową, informując w ten sposób o najmłodszej gamie aut w Europie.object2 Baby Boom w Renault

Scenic – 4 miesiące, Megane – 11 miesięcy, Laguna – 23 miesiące… zamiast samochodów – zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.  Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.

W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.

Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.

źródło: Renault
www.auto-news.pl

Autor wpisu: ag

Komentarzy: 2 w artykule: ”Baby Boom w Renault”

  1. CSGO pisze:

    CSGO…

    Nice Web-site, Carry on the good work. With thanks!….

  2. air mags pisze:

    air mags…

    This is now my best pair of air mags i personally offer tham most of the time and are exceedingly decent. i have had my own for approximately a year right away and nonetheless investigate cutting edge becuase my family and i require proper care…

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.