Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Jednym z problemów fuzji Fiata z Chryslerem jest pozycjonowanie marek Alfa i Dodge.

Możliwe, że auta marki Dodge byłyby sprzedawane pod marką Alfa Romeo w Europie i odwrotnie: Alfy mogą pojawić się w USA jako samochody marki Dodge. Podczas konferencji zorganizowanej w Nowym Jorku prezes zarządu połączonych koncernów Fiata i Chryslera – Sergio Marchionne określił priorytety włosko-amerykańskiego partnerstwa. Według prezesa Alfa Romeo i Dodge mają wspólną tożsamość. Produkty sygnowane tymi markami są dla siebie konkurencyjne, z założenia mają trafiać do tego samego klienta, więc ich równoległa sprzedaż na tym samym rynku mogłaby być niekorzystna.

 

O ile dość trudno będzie znaleźć model marki Dodge, który idealnie trafi w gusta większości Europejczyków, to nie powinno być problemów z dobrym przyjęciem modeli Alfy Romeo w USA, łącznie z MiTo – dodaje Marchionne.

 

Póki co jest to jeden z możliwych sposobów na zacieśnienie współpracy pomiędzy Fiatem i Chryslerem, jednak władze koncernu chcą zatwierdzić plan rozwoju połączonego koncernu przed końcem lipca br. Można zatem oczekiwać, że więcej szczegółów na ten temat poznamy w ciągu najbliższych 3 – 4 tygodni.

 

źródło: Autocar.co.uk/Samar

www.auto-news.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.