Ratuj Głuszca
brak-podgladu-600

Firma Binz zajmująca się produkcją limuzyn przedstawiła ekstremalnie wydłużoną wersję Mercedesa Klasy E. Samochód mierzy aż 5 979 mm, czyli jest o 1 100 mm dłuższy od standardowej Klasy E. Limuzyna otrzymała dodatkową parę drzwi oraz trzyrzędowy układ siedzeń. Tym samym, na pokładzie luksusowego Mercedesa zmieści się sześć osób plus kierowca. Fotele w środkowym rzędzie mogą być zwrócone do przodu lub do tyłu – wszystko zależy od oczekiwań klienta.

 

Do napędu przewidziano trzy silniki. Podstawowy diesel E 250 CDI BlueEFFICIENCY z pojemności 2,2-litra osiąga 204 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h (ograniczona elektronicznie). Nie jest to zatem „demon prędkości”, za to odwdzięcza się niskim zużyciem paliwa – 7,5 litra/100 km w cyklu mieszanym. Model E 350 CGI BlueEFFICIENCY z benzynową jednostką V6 produkującą 292 KM spala więcej – 10 litrów/100 km – jednak przyspiesza do „setki” w 7,7 sekundy. Topowa wersja E500 to już 388 KM wykrzesanych z silnika V8 o pojemności 5,5-litra. 6 sekund do 100 km/h powinno zadowolić każdego „Pana Prezesa”. Prędkość maksymalna, podobnie, jak we wszystkich wersjach 6-drzwiowej Klasy E, została ograniczona do 210 km/h.

 

Ceny poszczególnych wersji ustalane są z klientami indywidualnie.

 

Autor: Marcin Skrzyński
Źródło: Binz, Carscoop, informacja Moto Target

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.