Ratuj Głuszca
heniek-tesko

Tak mówi Heniek (ten z Tesco) w stylu kontrowersyjnego księdza Natanka, który zasłynął ze swoich „szatańskich kazań” na Youtubie. Niedawno jak przedwczoraj pisałem o dobrze zrobionym viralu a tu proszę znalazłem w sieci kolejny, tym razem polski i do tego z jeszcze większą oglądalnością (obecnie ponad 1.1 mln odsłon).

Ten spot nie trafił do telewizji pewnie dlatego, że ta bała się kontrowersji. Youtube natomiast to miejsce idealne na tego typu materiały. Osadzany na wielu serwisach, rozsyłany po znajomych szybko zdołał przebić magiczną barierę 1 mln odsłon.

Tak trzymać! Dobre reklamy, które nie walą nas łopatą po głowie jak np. Hajzer testujący proszek Vizir to klucz do sukcesu.

PW

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.