Ratuj Głuszca
euro

To najlepszy moment na zmianę marki – twierdzą przedstawiciele Orange. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie z planem marka TP zniknie z rynku do końca czerwca.

Łączenie obu spółek pod jednym szyldem Orange trwa od kliku miesięcy. Współorganizacja tak wielkiej imprezy, jaką jest Euro 2012, może w tym tylko pomóc.

- Jako partner technologiczny i jako jeden z głównych sponsorów Euro 2012, jesteśmy firmą mocno w to zaangażowaną i to jest bardzo dobry moment żeby przejść od TP do Orange – ocenia Tomasz Nowakowski, dyrektor ds. korporacyjnych Orange Polska.

Jednocześnie podkreśla, że nie chodzi o przekonanie klientów do nowego wizerunku czy zmienionych wnętrz salonów sprzedaży. Kluczowym elementem rebrandingu jest łączenie oferty i podnoszenie jakości usług. I to do tego spółka musi przekonać i przyzwyczaić klientów.

- Tu chodzi o rzeczywistą zmianę i podejście do klientów. Tak naprawdę sama zmiana marki polega właśnie na tym, ze zyskujemy to, co w marce Orange jest najlepsze, czyli podniesienie jakości obsługi klientów – wyjaśnia Nowakowski.

Rebranding będzie kosztował ponad 90 mln zł. Jednak, jak zapewniają przedstawiciele telekomu, nie wpłynie to na wyniki finansowe Orange.

 - Wszystkie koszty, które poniesie Telekomunikacja Polska i Grupa Orange Polska, będą pokryte przez naszego większościowego akcjonariusza – podkreśla Tomasz Nowakowski.

Czyli France Telecom. Mimo dużych kosztów przedsięwzięcia, władze Orange liczą na to, że przyniesie ono wymierne korzyści.

- Cała spółka zyska dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, które są dostępne na całym świecie. W ramach globalnej marki Orange to jest 225 mln klientów i przychody wartości 40 mld euro - wymienia dyrektor ds. finansowych spółki.

Rzeczywiście, Orange to jedna z wiodących i najbardziej innowacyjnych marek telekomunikacyjnych na świecie. Posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności: w ubiegłym roku wartość marki Orange oszacowano na ponad 17 mld USD. Do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP.

Źródło: newseria.pl

Autor wpisu: ag

Wypowiedz się

Musiszsię zalogować aby dodać komentarz.